بازار گلدان پلاستیکی کرج به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی گلدان خوبانتخاب در بازار گلدان پلاستیکیقیمت مناسب گلدان در خریدکارخانه گلدان پلاستیکی در کرج
بازار گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی ایده آل خود را با تمام جزئیات ببینید. سپس خرید خود را به قیمت درب کارخانه از شرکت اصلی بازرگانی تهیه کنید. تلاش می کنیم تا ارزان ترین محصولات بازار گلدان پلاستیکی کرج و پالت پلاستیکی ۱۱۰*۱۳۰ را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ویژگی گلدان خوب

بسیاری از مردم از کارشناسان ما در مورد گلدان پلاستیکی خوب سوال می کنند.

بازار گلدان پلاستیکی

چه گلدانی واقعا مناسب خانه و گیاه مورد پرورش شما می باشد؟

قبل از خرید گلدان، باید به نکات زیر توجه ویژه داشت:
  • برای رشد بهتر گیاه، حتما باید پس از مدت معلومی گلدان عوض شود.
  • انتخاب گلدان برای گیاه، بسیار حائز اهمیت است، چون انتخاب اشتباه گیاه را از بین می برد.
  • به زهکشی ته گلدان برای عبور آب اضافی باید توجه ویژه ای داشت.
  • وزن گلدان برای جابجایی و رسیدگی بیشتر به گلدان و قرار دادن در نورگیر مناسب، موثر است.

انتخاب در بازار گلدان پلاستیکی

در انتخاب گلدان می توان به گلدان های پلاستیکی توجه ویژه ای داشت. این گلدان ها دارای ویژگیهای زیر می باشند:

سوراخ های زهکشی مناسب

هر گلدانی باید دارای تعداد سوراخ های زهکشی مناسب در ته گلدان باشد. برخی گیاهان تنها به رطوبت خاک نیاز دارند، از این رو آب اضافی حتما باید از ته گلدان خارج شود. غوطه ور شدن ریشه ها در آب باعث پوسیدگی گیاه شده و بعد از مدتی از بین می رود.

تخلخل بدنه گلدان

برخی گلدان های پلاستیکی دارای تخلخل و سوراخ های ریزی در بدنه می باشند. معمولا گلدان پلاستیکی تزئینی دارای این ویژگی منحصر به فرد می باشند. اما به درخواست مشتری هر گلدانی می تواند در دستگاه تزریق پلاستیک دارای تخلخل شود. تخلخل بدنه باعث ورود هوای خنک به داخل خاک و تبخیر آب اضافی می شود. همچنین باعث شادابی و طراوت خاک و گیاه شده و رشد آن را بهتر و پویاتر می سازد.

وزن گلدان

وقتی خاک گلدان را آبیاری می کنید و خیس می شود، وزن آن ممکن است چند برابر شود. همچنین اگر گلدان را در بالکن یا روی نرده استفاده می کنید، بهتر است مقاومت کافی در برابر باد داشته باشد.

در برخی مواقع نیز که نرده یا پایه زیر گلدان تحمل وزن زیاد را ندارد، باید از گلدان سبک بهره برد. پس در خرید گلدان پلاستیکی، باید به ابعاد و وزن حاصل گلدان توجه ویژه ای داشت.

تعمیر و نگهداری گلدان

تقریبا هر هفته ای ۲ الی ۳ بار باید بدنه گلدان و پالت پلاستیکی ۱۸ کیلویی را چک کرد تا ترک خوردگی یا شکستگی نداشته باشد. ترک خوردگی باعث نشتی بیش از حد آب شده و باعث خشک شدن ریشه و آسیب به گیاه می شود.

قیمت مناسب گلدان در خرید

بسیاری از افراد قیمت گلدان پلاستیکی را ابتدا می بینند و سپس در مورد خرید تصمیم می گیرند.

بازار گلدان پلاستیکی

باید به نیازها و تقاضای مشتری گلدان توجه ویژه ای داشت. امروز قدرت مالی مردم کم شده است. از این رو باید گلدان پلاستیکی ارزان را در حجم عمده وارد فروشگاه های سطح شهر کرد. بسیاری از فروشگاه های داخل شهر و همچنین فروشگاه های مجازی، فروش خرده محصولات دارند.

در حالیکه برای فروش عمده گلدان باید به کسانی مراجعه کرد که طرف قرار داد کارخانه هستند. کسانی که نمایندگی مستقیم کارخانه هستند، به قیمت کارخانه خرید می کنند و می فروشند. از این رو برای خرید عمده در تناژ بالا (بالای ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ گلدان) باید خرید به قیمت کارخانه انجام داد.

کارخانه گلدان پلاستیکی در کرج

در کرج و تهران مراکز اصلی فروش را به راحتی می توان پیدا کرد و خریدی ارزان و عمده را تجربه کرد.

بازار گلدان پلاستیکی

کرج به دلیل نزدیکی به تهران از ظرفیت های خوبی برای توسعه اقتصادی برخوردار است. این شهر دارای رشد قابل توجهی در حوزه صنایع پایین دستی در سالهای اخیر بوده است. از جمله صنایع دستی فعال و پویا در این شهر، حوزه پلاستیک و محصولات وابسته می باشد.

بازار گلدان پلاستیکی در شهر کرج از توان خوبی برای پایداری سازی تولید و صادرات بهره مند است. در حال حاضر نیز این بازار می تواند نقش ویژه ای در شناساندن کالای ایرانی به بازار گلدان پلاستیکی در اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشد. از این رو باید شهرهای مثل کرج و تهران را در رشد اقتصادی و صادرات بسیار مهم در نظر گرفت.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید