خرید انواع گلدان پلاستیکی یو وی گل سرخ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقاومت گلدان در برابر یو وی آفتابانواع گلدان پلاستیکی یو وی در بازاربرند گل سرخ به عنوان تولید کننده ممتازخرید انواع گلدان با قیمت کارخانه
گلدان پلاستیکی یو وی

از گلدان پلاستیکی یو وی به عنوان یک نوع از گلدان و پالت پلاستیکی ۱۱۰*۱۳۰ با بدنه مقاوم در برابر اشعه مضر یو وی آفتاب یاد می شود. انواع مدل های این گلدان با برند کارخانه گل سرخ توسط سایت شرکت کارخانه قابل خرید می باشند.

مقاومت گلدان در برابر یو وی آف

تاب

یکی از اشعه های مضر آفتاب که برای بسیاری از کالاهای جنس پلاستیکی مضر می باشد، اشعه یو وی است. این اشعه یا همان Ultraviolet که به طور اختصار یو وی نامیده می شود، باعث منبسط شدن جنس پلاستیکی و افت کیفیت آن در دراز مدت می شود.

از این رو برای اکثر کسانی که از گلدان پلاستیکی برای نگهداری گل و گیاه خود در فضای باز ویلا و بالکن استفاده می کنند، خیلی مهم است که گلدان بعد از مدت کوتاهی بدنه بی کیفیت و شکننده پیدا نکند. همچینین رنگ رفتگی روی گلدان و یا سفید شدن ته گلدان اتفاق نیافتد.

گلدان پلاستیکی یو وی

البته طبیعتی است که یک جنس پلاستیکی به دلیل کیفیتی که دارد، بعد از مدتی بدنه آن نازک می شود و شکستن اتفاق می افتد، اما بحث اصلی سر همین مدت هست. گلدان پلاستیکی اگر دارای بدنه یو وی باشد، مقاومت بالایی پیدا میکند و عمر مفید آن بین ۳ تا ۵ سال می شود و البته اگر گلدان خیلی جابجا نشود، به راحتی تا ۱۰ سال هم عمر می کند.

انواع گلدان پلاستیکی یو وی در بازار

انواع گلدان پلاستیکی در بازار توسط تولید کننده های متفاوتی ارائه می شود که برخی از آنان عبارتند از:

  1. گلدان پلاستیکی گل سرخ
  2. گلدان پلاستیکی گلپونه
  3. گلدان پلاستیکی عرشیا
  4. گلدان پلاستیکی طلوع
  5. گلدان پلاستیکی شهرآذین
  6. گلدان پلاستیکی گل تاپ

گلدان پلاستیکی یو وی

و بسیاری از تولید کننده های دیگر که در این بازار فعال می باشند. این تولید کننده ها به خوبی می دانند باید گلدان هایی را ارائه دهند که در برابر یو وی آفتاب مقاومت داشته باشند و رنگ پریدگی بعد از مدت کوتاهی روی بدنه گلدان ظاهر نشود.

البته آب و هوا نیز در مقاومت گلدان پلاستیکی یو وی تاثیر گذار هست. مثلا در آب و هوای اهواز که شرجی بوده و آفتاب طولانی مدت در روز به گلدان برخورد می کند، ممکن است کیفیت پایین تری در برابر نور خوشید داشته باشد. از این رو باید منطقه ای که در آن گل و گیاه را نگهداری می کنیم در نظر بگیریم.

گلدان پلاستیکی یو وی

گلدان پلاستیکی یو وی در انواع مدلهای چهارگوش، مستطیلی، گرد، آویزی، بالکنی، خورجینی و… به بازار ارائه می شود.

برند گل سرخ به عنوان تولید کننده ممتاز

شرکت کارخانه گلدان پلاستیکی گل سرخ به عنوان برندی معتبر در حوزه تولید گلدان پلاستیکی شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی یو وی

این شرکت با استفاده از مواد گرانولی پلیمری درجه یک اقدام به تولید و عرضه انواع گلدان پلاستیکی یو وی با مدل های متنوع و رنگ های شاد می کند. این امر باعث می شود اکثر مشتریان بتوانند با توجه به فضا و بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته اند، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

گلدان پلاستیکی یو وی

گلدان پلاستیکی یو وی

گلدان پلاستیکی یو وی

یک تولید کننده در عرصه محصولات پلاستیکی زمانی به موفقیت و ممتاز شدن در فروش می رسد که بتواند کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب به مشتری خود ارائه دهد.

خرید انواع گلدان با قیمت کارخانه

خرید گلدان پلاستیکی یو وی برند گل سرخ را به راحتی می توان از شرکت کارخانه به صورت اینترنتی یا تلفنی انجام داد.

گلدان پلاستیکی یو وی

در گذشته بسیاری از افراد برای خرید کالای مورد نظر خود به کارخانه یا انبار پخش آن به صورت حضوری مراجعه می کردند که این امر باعث اتلاف وقت و هزینه می شد.

اما امروزه به کمک اینترنت مشتریان به راحتی می توانند گلدان پلاستیکی و پالت پلاستیکی ۱۸ کیلویی مورد نظر خود را در هر مدلی که در ذهنشان هست، پیدا کنند و سپس با در نظر گرفتن قیمت ها و مقایسه آن، ارزان ترین گزینه را انتخاب کنند و به راحتی با مسئول و مدیر فروش ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش کنند.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید