خرید گلدان پلاستیکی دو طرفه نرده ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان در بازارزیبایی گلدان پلاستیکی دو طرفهخرید گلدان رو نرده ای از تهران
گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دو طرفه و گلدان پلاستیکی مربع به عنوان یکی از زیباترین گلدان ها برای ایجاد یک دکوراسیون طبیعی نرده ای می باشد. خرید آن را با ما تجربه کنید.

انواع گلدان در بازار

گلدان ها در مدل های متفاوتی در بازار وجود دارند. از گلدان مستطیلی و مربعی و گرد گرفته تا مدل های تزئینی چون گلدان دو طرفه و بالکنی و نرده ای و آویزی.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

همه این و گلدان پلاستیکی مستطیل ممکن است جنس پلاستیکی، چوبی یا فلزی داشته باشند، اما مشتری گلدانی را می پسندد که سبک وزن باشد و زیبایی رنگ داشته باشد تا در دکوراسیون به همراه گل های زیبا، جلوه ای خوب به وجود بیاورد. گلدان جنس پلاستیکی نمونه یکی از کامل ترین گلدان ها برای جلب نظر مشتری می باشد. این گلدان دارای بیشترین تنوع در بازار بوده و با آن می توان هر دکوراسیونی را در خانه خلق کرد.

از انواع مدل های جدید و متفاوت گلدان پلاستیکی  می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. گلدان پلاستیکی آویزی
  2. گلدان پلاستیکی تزئینی
  3. گلدان پلاستیکی پایه دار
  4. گلدان پلاستیکی ارتفاع بلند
  5. گلدان پلاستیکی خود آبیار
  6. گلدان پلاستیکی دو طرفه

زیبایی گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دو طرفه یکی از مدل های بسیار جالب گلدان در بازار می باشد. این گلدان باعث می شود تا هم بتوان خاک مورد نیاز ریشه گیاه را برای آن تامین کرد، و هم اینکه به بهترین شکل ممکن یک جلوه طبیعی روی نرده و بالکن و تراس خانه به وجود آورد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دو طرفه در انواع مدل مربعی، مستطیلی و بیضی در بازار وجود دارد و هر کدام دارای سایزهای مخصوص خود هستند. مدل بیضی دو طرفه دارای زیبایی خاصی روی بالکن یا نرده می باشد و بیشترین خرید و فروش را در بازار دارد، زیرا سایز آن نیز متوسط بوده و برای انواع گیاهان فضای بیرونی مناسب می باشد.

سایز گلدان پلاستیکی دو طرفه بیضی با طول ۵۰ و عرض ۳۳ و ارتفاع ۲۷ می باشد. همچنین قسمت گودی وسط گلدان از پایین به بالا ۸ تا ۶ سانتی متر می باشد، به این معنی که قطر میله ای که قرار است روی آن قرار گیرد، نهایتا باید ۷ سانتی متر باشد تا گلدان به خوبی روی آن قرار گیرد.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

گلدان پلاستیکی دو طرفه دارای زیر گلدانی می باشد و این زیرگلدانی به صورت دو تکه در زیر گلدان وصل شده که به راحتی قابل جدا کردن نیز می باشد. زیرگلدانی برای این نوع گلدان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا روی نرده و بالکن قرار دارد و آبیاری بیش از حد گیاه ممکن است باعث سرازیرشدن آب از ته گلدان و خیس کردن محیط یا بالکن طبقات پایینی شود، از این رو زیرگلدانی به خوبی از این مسئله جلوگیری می کند.

گلدان پلاستیکی دو طرفه

خرید گلدان رو نرده ای از تهران

برای خرید گلدان پلاستیکی رو نرده ای یا همان دو طرفه، کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید.

امروزه شرکت کارخانه گلدان پلاستیکی با داشتن سایت و نمایندگی فروش اینترنتی، می کوشد ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته باشد تا لیست قیمت روز را به همراه کاتالوگ جدیدترین محصولات در اختیار آنان قرار دهد. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و نیاز خود را در مورد گلدان با وی در میان بگذارید. سپس مشاوره لازم در مورد گلدانی که نیاز دارید به شما داده می شود. آنگاه هر گلدانی که مورد نیاز شما بود، برای شما فاکتور شده و ارسال بار صورت می پذیرد.

همواره می کوشیم خرید ارزان انواع گلدان را برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم آوریم و به این صورت باعث کنترل قیمت محصولات برند خود در بازار پلاستیک کشور نیز شویم. پاسخگوی شما در مورد انواع گلدان های تزئینی برای ایجاد دکوری طبیعی در محیط زندگی شما، هستیم.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید