خرید گلدان پلاستیکی مربع خیلی بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان پلاستیکی در بازار گل و گیاهویژگی متمایز گلدان پلاستیکی مربعتاثیر سایز گلدان در رشد گیاهخرید گلدان با قیمت درب کارخانه
گلدان پلاستیکی مربع

یکی از متداول ترین مدلهای گلدان در بازار گل و گیاه، گلدان پلاستیکی مربع و گلدان پلاستیکی سیاه بزرگ برای کاربری زیبایی آپارتمان و ویلا و همچنین رنگ مشکی آن برای کشاورزی و گلخانه می باشد. این گلدان از سایز کوچک تا سایز خیلی بزرگ توسط شرکت کارخانه تولید شده و به قیمت خرید درب کارخانه ارائه می شود.

انواع گلدان پلاستیکی در بازار گل و گیاه

گلدان پلاستیکی به عنوان گزینه ای که دارای وزن بسیار سبکی بوده و قیمت آن بسیار مناسب می باشد، در بازار گل و گیاه شناخته می شود. این گلدان در همه مراجل کاشت، داشت و برداشت یک نهال تا زمانی که به درخت و یا درختچه تبدیل شود، مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کاهش هزینه های تولید کننده و گلخانه دار می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

نوع مشکی آن که از مواد درجه دوم ساخته می شود دارای قیمت ارزان تری بوده و بیشتر کاربری گلخانه ای و کشاورزی دارد و به صورت عمده خریداری می شود. اما نوع رنگی آن کاربری تزئینی در محیط باز ویلا و آپارتمان و یا فضای داخلی خانه دارد که باعث ایجاد جلوه ای زیبا در محیط می شود و همچنین قیمت مناسب تر و وزن سبک تر و عدم شکنندگی آن نسبت به نوع سفالی یا سرامیکی و گلدان پلاستیکی سیاه باعث شده به عنوان گزینه اول در ذهن مشتری باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

از انواع گلدان پلاستیکی نیز می توان به نوع مستطیلی، مربعی، آویزی، گرد، بالکنی، دیواری، نرده ای، خورجینی، دو طرفه و… اشاره داشت که در انواع سایزها و مدل های منحصر به فرد طراحی و ارائه می شوند.

ویژگی متمایز گلدان پلاستیکی مربع

ویژگی متمایز گلدان پلاستیکی مربع در نوع جایگیری آن در فضا می باشد. با استفاده از این گلدان هم می توان دکور لوزی شکل و هم دکور صاف ترتیبی مربعی را در محل ایجاد کرد. این امر کاملا بستگی به سلیقه مشتری دارد. ولی نوع مربع بودن گلدان باعث می شود دست مشتری در خلاقیت چیدمان بسیار باز باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

نوع گرد معمولا اگر به صورت تعداد زیاد کنار هم گذاشته شوند حتما یک فضای خالی بین آنها وجود خواهد داشت که باعث اشغال فضای بیشتری در محیط می شود. اما این مسئله با تولید گلدان پلاستیکی مربع در انواع مدلها و سایزها حل شده است.

گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع در برخی مواقع با نام گلدان پلاستیکی جعبه و یا گلدان پلاستیکی چهارگوش در بازار شناخته می شود. اما معمولا از نوع جعبه به عنوان گلدان پلاستیکی کشاورزی مشکی رنگ یاد می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

تاثیر سایز گلدان در رشد گیاه

سایز گلدان پلاستیکی به عنوان عاملی مهم در تحقیقات مشتری قبل از خرید می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

زمانی که مشتری قصد خرید گلدان پلاستیکی دارد، باید به عوامل مهمی توجه ویژه داشته باشد از جمله:

  • میزان رشد ریشه گیاه چقدر است و به چه میزان خاک نیاز دارد؟
  • میزان جذب نور توسط بدنه گلدان باید چقدر باشد که به ریشه آسیب نرساند؟
  • نوع خاک استفاده شده سبک (همچون خاک برگ) یا سنگین است و مقاومت گلدان باید چقدر باشد؟
  • تعداد جابجایی گلدان در مدت زمان نگهداری چقدر است و آیا به زیرگلدانی چرخدار نیاز است؟
  • قیمت گلدان پلاستیکی با توجه به نوع کاربری چقدر با بودجه مالی تناسب دارد؟

اینها همه سوالاتی است که قبل از انتخاب گلدان از طریق مشورت با کارشناس و متخصص فروش گلدان پلاستیکی می توان به جمع بندی بسیار خوبی از آن رسید و در نهایت بهترین گزینه را در میان آنها انتخاب کرد.

البته سایز گلدان به عنوان گزینه ای مهم برای کسانی است که قصد نگهداری و رشد درختچه و یا درخت و یا بونسای در خانه دارند و به دنبال گلدان مربع و یا گرد خیلی بزرگ می باشند.

گلدان پلاستیکی مربع

افرادی که که قصد نگهداری کاج و سانسوریا و گیاهان بلند این چنینی دارند، از گلدان پلاستیکی بزرگ مستطیلی برای این منظور بهره می برند.

خرید گلدان با قیمت درب کارخانه

بسیاری از افراد ممکن است در همان ابتدای مکالمه تلفنی، به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان باشند و کیفیت را زیاد در نظر نگیرند. در حالیکه کیفیت بسیار مهم می باشد و باید با توجه به کاربری مشتری، به ویژه اگر برای تزئین و ایجاد نمایی سبز در ساختمان و ویلا و فضای باز است، به این امر توجه ویژه ای شود. زیرا که گلدان در معرض باد و باران می باشد و باید از مواد گرانولی درجه یک ساخته شده باشد تا بعد از مدت کوتاهی بدنه آن ترک نخورد و نشکند.

از این رو تنها نباید به دنبال قیمت ارزان یا همان قیمت کارخانه بود، بلکه اول باید به دنبال کیفیت و برند خوب بود، و سپس از شرکت کارخانه آن که ارزان ترین قیمت بازار تهران را ارائه می دهد، گلدان را تهیه کرد. از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش می توان از قیمت های اصلی آگاه شد و کاتالوگ کامل گلدان پلاستیکی را نیز دریافت کرد.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید