صادرات گلدان پلاستیکی آذربایجان و عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تجارت محصولات پلاستیکیاهمیت صادرات گلدان پلاستیکیکشور آذربایجان و عراق، بهترین مقصد صادرات
صادرات گلدان پلاستیکی

صادرات گلدان پلاستیکی از ایران به دلیل قیمت بسیار پایین نیروی انسانی و هزینه تمام شده مواد اولیه، مورد تقاضای بسیار از بازارگانان و تجار ایرانی و نمایندگانی در آذربایجان، عراق، امارات و افغانستان می باشد. این کشورها بهترین مقصدهای صادارتی محصولات پلاستیکی هستند.

تجارت محصولات پلاستیکی

محصولات پلاستیکی مانند پالت پلاستیکی ابزار از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند.

صادرات گلدان پلاستیکی

این مواد دارای وزن بسیار سبک و رنگ های متنوع می باشند و بازار بزرگی را در تجارت شکل می دهند. همچنین دارای تنوع محصول بسیار بالا هستند و توسط قالب های متفاوت در دستگاه تزریق پلاستیک، می توان طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی را ایجاد کرد.

صادرات گلدان پلاستیکی

در حال حاضر قیمت دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم در ایران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، و قیمت هر قالب نیز با توجه به پیچیدگی آن از ۳۰ میلیون الی ۷۰۰ میلیون متفاوت می باشد.

صادرات گلدان پلاستیکی

از این رو تولید و صادرات محصولات این چنینی، به ویژه صادرات گلدان پلاستیکی از ایران به کشورهای همسایه بهترین پتانسیل را دارد. به دلیل تحریم صادارت به برخی کشورهای اروپایی و آسیای شرقی و آمریکایی، بازرگانان با مشکلات بسیاری مواجه هستند. اما کشورهای همسایه به دلیل راحتی حمل و نقل، تبادل مالی با ارز رایج کشور با استفاده از صرافی ها، داشتن نمایندگانی فارسی زبان و تحویل بار در مرز ایران، به عنوان بهترین گزینه ها برای صادارت گلدان پلاستیکی در نظر گرفته می شوند.

اهمیت صادرات گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی به عنوان مهمترین کالا برای گلخانه دار و کشاورز و صاحب پلاسکو به حساب می آید.

صادرات گلدان پلاستیکی

در کشورهای در حال توسعه نظیر عراق و افغانستان و آذربایجان نیز به دلیل اینکه زیرساخت تولیدی و کشاورزی به عنوان بدنه هایی مهم در اقتصاد به شمار می آیند، به آنها توجه ویژه ای می شود.

یکی از محصولات اصلی مورد نیاز این زیرساخت ها نیز، گلدان پلاستیکی و پالت پلاستیکی ارومیه می باشد که در نوع گلدان پلاستیکی کشاورزی بیشترین تقاضا را دارد.

صادرات گلدان پلاستیکی

به طور کلی صادرات گلدان پلاستیکی به این کشورها در چند نوع گلدان خلاصه می شود:
  1. گلدان پلاستیکی جعبه
  2. گلدان پلاستیکی سطل
  3. گلدان پلاستیکی نشایی
  4. گلدان پلاستیکی ژله ای

 

البته طبیعتا صادرات گلدان پلاستیکی تنها به موارد بالا ختم نشده و در برخی موارد در برخی فصول سال نیز، گلدان پلاستیکی رنگی در سایزهای بزرگ و و کوچک با مدل ها متفاوت پایه دار، مستطیلی، گرد، مربعی، آویزی، استوانه ای، دوطرفه، دوقلو، سه قلو و … نیز درخواست می شود.

صادرات گلدان پلاستیکی

کشور آذربایجان و عراق، بهترین مقصد صادرات

دو کشور آذربایجان و عراق به عنوان بهترین مقصد صادرات گلدان پلاستیکی می باشند.

صادرات گلدان پلاستیکی

این دو کشور در سالهای اخیر ایران را به عنوان بازار خوبی برای خرید برگزیده اند. تجار و بازرگانان ایرانی نیز به دلیل تحریم ها و شرایط سخت تبادل مالی بین کشورهای اروپایی و آسیای شرقی، ترجیح می دهند تجارت خود را با کشورهای همسایه انجام دهند.

از این رو می بینیم در این میان کشورهای آذربایجان و عراق به دلیل تشابه فرهنگی با بیشتر مردم شهرهای مرزی خود، نمایندگانی را از آن شهرها به تهران می فرستند تا خرید خود را از منبع اصلی و کارخانه در تهران انجام دهند.

می کوشیم صادرات گلدان پلاستیکی را برای شما تجار و بازرگانان با قیمت اصلی کارخانه فراهم آوریم.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید