فروش گلدان پلاستیکی آپارتمانی گلپونه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کدام گل و گیاه در خانه بهتر رشد می کند؟کدام گلدان پلاستیکی مناسب نگهداری گیاه می باشد؟انواع گلدان پلاستیکی آپارتمانی کدام است؟کارخانه گلپونه چه مدل گلدان های تولید می کند؟فروش گلدان پلاستیکی گلپونه با قیمت کارخانه کجا صورت می گیرد؟
گلدان پلاستیکی آپارتمانی

زندگی شهرنشینی و شلوغی و سر و صدای آن باعث شده بسیاری از افراد گل و گیاهان را وارد خانه خود کنند تا برای مدت کوتاهی که در خانه هستند، احساس آرامش داشته باشند. از این رو انواع مدل های گلدان پلاستیکی آپارتمانی و پالت پلاستیکی ابزار توسط کارخانه گلپونه تولید شده و به فروش می رسد.

کدام گل و گیاه در خانه بهتر رشد می کند؟

بسیاری از افراد از گل و گیاهانی نظیر سانسوریا، دیفن باخیا، بابا آدم، انواع ساکولنت ها (کاکتوس ها)، برگ بیدی، پتوس، شفلرا و… برای نگهداری در خانه و ایجاد محیطی سبز بهره می برند.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

در این میان گیاهانی نظیر سانسوریا به عنوان بهترین گزینه برای نگهداری و رشد موثر در آپارتمان به حساب می آیند، زیرا به کمترین نور و آبیاری نیاز دارند. همچنین رشد و تکثیر آنها نیز به سادگی درون آب اتفاق می افتد و بعد از مدت کوتاهی به راحتی قابل انتقال به خاک برگ می باشد. البته خاک مناسب برای سانسوریا باید شامل پرلیت، پوست شالی، برگ و ماسه باشد.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

سانسوریا که در نوع ابلق (دارای حاشیه ای زرد رنگ) بسیار محبوب می باشد، به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری در منزل به حساب می آید. البته این گیاه بیشتر برای افرادی است که خیلی مشغله کاری دارند و حتی فرصت ندارند یکبار در هفته نیز به گیاه آب بدهند. از این رو برای کسانی که می خواهند وقت بیشتری برای گیاه آپارتمانی خود بگذارند، انواع بسیار زیادی از گیاهان رنگارنگ برای رشد و نگهداری وجود دارد.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

کدام گلدان پلاستیکی مناسب نگهداری گیاه می باشد؟

گلدان مناسب و پالت پلاستیکی ارومیه باید دارای ویژگی های زیر باشد تا گیاه به راحتی در آن نگهداری شود:

  1. داری ارتفاع کافی برای رشد ریشه باشد.
  2. دارای سوراخ های زهکشی مناسب برای خروج آب اضافی باشد.
  3. وزن آن سبک باشد و به راحتی قابلیت جابجایی داشته باشد.
  4. طرح و رنگ آن دلنشین باشد و دکوراسیون را زیبا کند.
  5. قیمت ارزان داشته باشد.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

همه این ویژگی ها در گلدان پلاستیکی وجود دارد و همین امر باعث شده به عنوان یکی از پر فروش های بازار گل و گیاه از سوی مشتریان درخواست شود.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

این گلدان ها دارای انواع مدلها با رنگ های شاد و روشن و مات متناسب با انواع دکوراسیون ها می باشند.

انواع گلدان پلاستیکی آپارتمانی کدام است؟

از انواع گلدان پلاستیکی آپارتمانی می توان به نوع گرد، مربعی، مستطیلی، پایه دار، آویزی، دو طرفه، خورجینی و شفاف ارکیده اشاره داشت. البته برخی از گلدان پلاستیکی مشکی ( که کاربری اصلی گلخانه ای و کشاورزی دارد) نیز در خانه و آپارتمان خود استفاده می کنند.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

گلدان پلاستیکی آپارتمانی، با توجه به منطقه ای که افراد زندگی می کنند، باید تحمل کافی در برابر آفتاب و باران را داشته باشد و بعد از مدت کوتاهی بدنه آن شکننده نشود. از این رو در ساخت آن باید از مواد گرانولی درجه یک بهره برد.

انواع گلدان از لحاظ کیفیت به سه نوع تقسیم بندی می شود:

  1. گلدان پلاستیکی سفید
  2. گلدان پلاستیکی رنگی
  3. گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

رنگی نیز شامل همه رنگ ها به غیر از سفید و سیاه می باشد. گلدان پلاستیکی سیاه که برای گلخانه هست، از مواد درجه دو ساخته شده و از این رو در برخی مواقع نیز به عنوان گلدان پلاستیکی بازیافتی نیز شناخته می شود. اما گلدان رنگی و سفید از مواد درجه یک هستند و گزینه مناسبی برای نگهداری گل و گیاه در خانه و آپارتمان و ویلا می باشند. دلیل اول اینکه دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند، و دلیل دوم نیز رنگ آنها می باشد که سازگاری بیشتری با محیط دارد و جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

کارخانه گلپونه چه مدل گلدان های تولید می کند؟

تولید کننده های زیادی به تولید گلدان پلاستیکی فعالیت دارند که از جمله این برندها می توان به گلپونه، گلسرخ، طلوع پلاستیک، عرشیا، گل آذین، شهرآذین، گل تاپ و گل سنگ اشاره داشت.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

در این میان کارخانه ای می تواند بازار هدف بزرگتری داشته باشد که تنوع کار آن بالاتر باشد. کارخانه گلدان پلاستیکی گلپونه به عنوان یکی از تولید کننده هایی هست که تنوع مدل های آن بسیار بالاست.

از مدلهای گلدان پلاستیکی گلپونه می توان موارد زیر را نام برد:

  • گلدان لابی (ارتفاع بلند)
  • گلدان استوانه رز
  • گلدان آویزی
  • گلدان مستطیلی
  • گلدان بالکنی
  • گلدان دوطرفه
  • گلدان شفاف ارکیده
  • گلدان رنگی آزالیا
  • گلدان بیضی سیکلمن
  • گلدان چهارگوش کاملیا

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

همه این مدل های در رنگ های اخرایی، سفید، عدسی و مشکی در سایزهای بزرگ تولید شده و در سایزهای متوسط و کوچک نیز در رنگ های شاد و روشن قرمز، آبی، صورتی، بنفش، زرد، سبز، طوسی، نسکافه ای، قهوه ای و شیری وجود دارند.

فروش گلدان پلاستیکی گلپونه با قیمت کارخانه کجا صورت می گیرد؟

فروش گلدان پلاستیکی آپارتمانی برند گلپونه با قیمت کارخانه توسط مسئول فروش به راحتی امکان پذیر است.

گلدان پلاستیکی آپارتمانی

ابتدا از طریق راه های ارتباطی تلفنی، پیامکی، واتساپ و یا تلگرام با مسئول فروش ارتباط برقرار می کنید و در مورد فضایی که برای گل کاری در اختیار دارید مشورت می کنید. سپس با توجه به نیاز شما گلدان پلاستیکی مربوطه با ابعاد و عکسها و قیمت در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید مطابق با بودجه مالی که دارید، انتخاب کنید. سپس فاکتور برای شما با قیمت کارخانه صادر شده و با توجه به حجم خرید شما، یا از فروشگاه و یا از خود کارخانه ارسال بار صورت می گیرد.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید