فروش گلدان پلاستیکی چهارگوش

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکیگلدان پلاستیکی چهارگوشفروش انواع گلدان پلاستیکی
گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی چهارگوش یا شکل جعبه ای با نازل ترین قیمت ممکن به صورت اینترنتی قابل خرید می باشد. این نوع از گلدان ها دارای طراحی و تولید خاصی می باشند و با جاگدانی مخصوص به خود به فروش می رسند.

گلدان پلاستیکی

بهترین جایگزین برای گلدان های سنگین و شکننده سفالی و سرامیکی چیست؟

سوالی که بسیاری از مشتریان ممکن است از خود بپرسند و به دنبال راه حل باشند. اما علت چه می باشد؟ آیا واقعا گلدان های سفالی و سرامیکی معایب ویژه ای دارند؟

گلدان پلاستیکی چهارگوش

مشتریان محصولات پلاستیکی از شکنندگی زودهنگام و وزن بالای گلدان های سفالی ناراضی اند. با اینکه ممکن است در بازار خوب بفروشند، اما رضایت مشتری شرط اصلی در تداوم فروش است. مشتریان به دنبال جایگزینی مناسب برای گلدان های سنگین می باشند. در حال حاضر گزینه ای مناسب تر از گلدان های پلاستیکی وجود ندارد.

گلدان هایی سبک وزن، خوش رنگ، بادوام، قابل استفاده برای چندین بار و دلنشین که با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه می شوند. این گلدان ها در انواع طرح ها تولید می شوند که از طرح های اصلی آن گلدان پلاستیکی چهارگوش می باشد.

گلدان پلاستیکی چهارگوشگلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی چهارگوش و پالت پلاستیکی ابزار از متداول ترین طرح هایی است که معمولا به رنگ قهوه ای شناخته شده است. خوب طبیعتا رنگ های شادتری از این نوع گلدان در بازار موجود می باشد که مشتری آن را می پسندد. رنگ یکی از عواملی است که در مورد پسند قرار گرفتن کالا و خرید آنی مورد تاثیر می باشد. عامل اصلی دیگر طرح است که در میان طرح ها نوع چهارگوش از پرفروش ترین ها می باشد. یکی از علل اصلی فروش این طرح قابلیت جای گیری در هر فضایی می باشد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

در طرح های گرد معمولا فضای آزاد بی استفاده به وجود می آید که در محیط های کوچک باعث بدشکلی می شود و اصطلاحا توی ذوق می زند. اما در طرح ها چهارگوش و مکعب مربعی این عیب دیگر وجود ندارد و به راحتی در فضا جای می گیرند. در حال حاضر هم جای گیری در محیط توسط گلدان مسئله مهمی است. زیرا که در خانه های امروزی به علت کوچک شدن فضا، به گلدانی با کمترین اشغال فضا نیاز هست.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

سایز گلدان پلاستیکی چهارگوش به قرار زیر می باشد:

  • طول و عرض ۹ و ارتفاع ۸
  • طول و عرض ۱۲ و ارتفاع ۱۱
  • طول و عرض ۱۴ و ارتفاع ۱۳
  • طول و عرض ۱۹ و ارتفاع ۱۷
  • طول و عرض ۲۴ و ارتفاع ۲۱
  • طول و عرض ۲۸ و ارتفاع ۲۵

 

برخی مدلهای دیگر نیز دارای چنین ابعادی می باشند:

  • طول و عرض ۳۳ و ارتفاع ۲۶
  • طول و عرض ۴۰ و ارتفاع ۳۰
  • طول و عرض ۴۵ و ارتفاع ۳۴
  • طول و عرض ۵۲ و ارتفاع ۴۴
  • طول و عرض ۶۵ و ارتفاع ۵۵
  • طول و عرض ۸۰ و ارتفاع ۶۵

 

رنگ این گلدان ها نیز در سایزهای کوچک نسکافه ای، زرد، سبز، اخرایی، بنفش، صورتی، قرمز، آبی، سفید و نوک مدادی و در سایزهای بزرگ فقط اخرایی، سفید و مشکی می باشد.

نوع مشکی این گلدان ها نیز به عنوان گلدان پلاستیکی جعبه کشاورزی در بازار شناخته می شود.

فروش انواع گلدان پلاستیکی

انواع گلدان پلاستیکی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک و قالب هایی مشخص ساخته می شوند. مواد اولیه تولید گلدان پلاستیکی نیز گرانول پلیمری از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد که به صورت دانه های ریز بوده و در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرد و سپس تحت حرارت قرار می گیرند. بعد از اینکه از دستگاه بیرون می آیند نیز سرد شده و حاشیه ها و مواد زائد پلاستیکی چسبیده به گلدان با کاردک جدا می شود و سپس به صورت بسته بندی شده در انبار قرار می گیرد.

با توجه به میزان سفارش و درخواست مشتری صدور فاکتور و ارسال بار صورت می پذیرد.

گلدان پلاستیکی چهارگوش

 

فروش و تجارت گلدان پلاستیکی ازحوزه های پر رونق در محصولات پلاستیکی می باشد. در این راستا تولید کنندگان و تاجران این عرصه در این رقابت تنگاتنگ بر سر قیمت و کیفیت تلاش می کنند. با کاهش حاشیه سود و قیمت ارزان، در عین افزایش کیفیت، می توان اعتماد مشتری را به دست آورد.

جهت اطلاع از ویژگی هایی نظیر ابعاد، رنگ و قیمت گلدان پلاستیکی چهارگوش و پالت پلاستیکی ارومیه یا هر مدل دیگری کافیست با مسئول و مشاور فروش ارتباط برقرار کنید.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید