قیمت گلدان پلاستیکی مستطیلی ابعاد بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع طرح گلدان پلاستیکی در بازارمزیت گلدان پلاستیکی مستطیلیابعاد گلدان پلاستیکی در روف گاردنقیمت انواع گلدان مستطیلی در شرکت کارخانه
گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی مستطیلی به عنوان یکی از مهمترین گلدان ها و پالت پلاستیکی اصفهان برای ایجاد فضایی سبز و طبیعی در روف گاردن و بالای پشت بام و یا در بالکن می باشد. این نوع گلدان در ابعاد طولی ۳۶ الی ۱۱۰ سانتی متر توسط شرکت کارخانه با قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع طرح گلدان پلاستیکی در بازار

گلدان های پلاستیکی به عنوان یکی از مهمترین گلدان ها در بازار گل و گیاه شناخته می شوند. زیرا هم وزن سبک دارند، و هم از طرح های زیبا و مشتری پسند برخوردار می باشند که بیشترین سازگاری را با محیط طبیعی کوچک داخل خانه دارند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

این گلدان ها در طرح های بسیار متنوعی به بازار ارائه می شوند:

گلدان پلاستیکی مستطیلی

همه این طرح ها دارای سایزبندی متفاوت و مناسب گیاهان خانگی می باشند. برای برخی گیاهان نظیر سانسوریا و یا برای کاشت سبزیجات و صیفی جات معمولا یک طرح خاص گلدان پلاستیکی یعنی گلدان مستطیلی به مشتری پیشنهاد داده می شود.

مزیت گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان پلاستیکی مستطیلی برای گیاهان و سبزیجات که داخل خانه رشد داده شده و نگهداری می شوند، بهترین و معمول ترین گزینه بازار می باشد. این نوع گلدان دارای طول بلند بوده و با داشتن ابعاد عرض و ارتفاع متناسب با آن، گزینه ای سبک و کم دردسر برای کاشت سبزیجات و یا قرار دادن گیاهان خانگی و درختچه های بونسای در داخل خانه می باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

همچنین چون طول و عرض و ارتفاع گلدان باید دارای تناسب باشد تا درجابجایی با شکستگی لبه های گلدان مواجه نشویم، معمولا هر طول با عرض و ارتفاع معینی توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

ابعاد گلدان پلاستیکی در روف گاردن

سایز گلدان پلاستیکی مستطیلی مورد نیاز برای کاشت و نگهداری گیاهان در مکان هایی همچون روف گاردن و یا بالکن نیازمند شناسایی میزان رشد گیاه و ارتفاع مورد نیاز برای خاک می باشد. از این رو عمق گلدان دارای اهمیت بالایی هست.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

به طور کلی مثلا گلدان پلاستیکی و پالت پلاستیکی در کرج با طول ۱ متر هیچگاه دارای عرض ۱۰ و ارتفاع مثلا ۱۲ سانتی متر نخواهد بود، زیرا طول و عرض و ارتفاع باید با هم تناسب داشته باشند تا گلدان تحمل وزن خاک خیس را در جابجایی داشته باشد. به طور کلی ابعاد استاندارد گلدان پلاستیکی مستطیلی از قرار زیر می باشد:

  • طول ۳۴ عرض ۱۳ ارتفاع ۱۱
  • طول ۳۸ عرض ۱۵ ارتفاع ۱۵
  • طول ۴۹ عرض ۱۹ ارتفاع ۱۶
  • طول ۵۵ عرض ۲۳ ارتفاع ۱۹
  • طول ۷۰ عرض ۲۹ ارتفاع ۲۳
  • طول ۹۰ عرض ۳۰ ارتفاع ۲۵
  • طول ۱۱۰ عرض ۴۲ ارتفاع ۳۵

برخی از گلدان های مستطیلی نیز اصطلاحا معروف به گلدان پلاستیکی کشیده یا دراز می باشند که دارای عرض و ارتفاع کمتری می باشند:

گلدان پلاستیکی مستطیلی

  • طول ۸۰ عرض ۲۲ ارتفاع ۱۷
  • طول ۱۰۰ عرض ۲۲ ارتفاع ۱۷

هنگام خرید مشتری، ابتدا باید نوع گیاه و میزان رشد آن و ارتفاع حاصل برای نگهداری خاک گیاه، مورد بررسی قرار گیرد تا ریشه های گیاه بدون مزاحمت کف گلدان به راحتی بتوانند مواد مغذی و آب مورد نیاز را از خاک جذب کنند. همچنین باید ابعاد دقیق و کاتالوگ در اختیار مشتری قرار گیرد تا به راحتی بتواند مطابق با فضایی که برای دکوراسیون طبیعی خانه خود در نظر گرفته، ابعاد مورد نظر گلدان را انتخاب کند.

قیمت انواع گلدان مستطیلی در شرکت کارخانه

قیمت انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی را می توانید از مسئول فروش شرکت کارخانه جویا شوید.

امروزه به راحتی می توان با جستجویی ساده در اینترنت از جدیدترین محصولات در یک حوزه تجاری و قیمت روز آنها آگاه شد. از این رو با کمی جستجو نیز می توان ارزان ترین و مرجع ترین منبع را برای خرید گلدان پلاستیکی پیدا کرد و به راحتی به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی از شرکت کارخانه خرید گلدان ارزان و باکیفیت را انجام داد.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید