قیمت گلدان پلاستیکی سایز ۱۵

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت گلدان پلاستیکی و انواع آنسایز گلدان پلاستیکی مورد نیاز مشتریقیمت گلدان پلاستیکی سایز ۱۵
قیمت گلدان پلاستیکی

باور ما این است که خرید ارزان اتفاقی نیست. با آگاهی از قیمت گلدان پلاستیکی و گلدان پلاستیکی سیاه بزرگ مورد نیاز خود می توانید سایز ۱۰، ۱۲ و ۱۵ را با کمترین هزینه صاحب شوید.

اهمیت گلدان پلاستیکی و انواع آن

بیایید کمی روراست باشیم، آیا واقعا گلدان های پلاستیکی همانطور که گفته می شود، پرفروش ترین ها هستند؟

قیمت گلدان پلاستیکیقیمت گلدان پلاستیکی

برای راستی آزمایی این ادعا کافیست در همین فضای اینترنت کمی جستجوی پیشرفته داشته باشیم. در میان رقبایی چون گلدان های سفالی و سرامیکی و گلدان پلاستیکی سیاه، همچنان صدر جایگاه فروش را در اختیار دارند. با اینکه برخی از مشتریان نظیر اداره های سازمانی فضای سبز و شهرداری محصول دیگری را خریداری می کنند. این سازمان ها به دلیل به کارگیری گلدان بزرگ، بیشتر خواستار گلدان های بتنی و سیمانی هستند.

قیمت گلدان پلاستیکیقیمت گلدان پلاستیکی

همچنین برخی مشتریان نظیر گلخانه دارها نیز خواستار گلدان های یکبارمصرف نازک پلاستیکی می باشند. این گلدان ها در بازار به گلدان پلاستیکی ژله ای یا ترموفرم معروف هستند و دارای فروش در حجم بالا می باشند.

قیمت گلدان پلاستیکی

با این وجود فروش گلدان های پلاستیکی در صدر جدول فروش قرار دارد. علت نیز مشخص است. این اداره ها و سازمان تنها درصد کمی از خریداران می باشند. طیف وسیع خریداران، جزئی خرید می کنند. و در این طیف وسیع، گلدان های پلاستیکی بیشترین تقاضا و عرضه بازار را دارند و از این رو از اهمیت بالایی برخوردارند.

قیمت گلدان پلاستیکی

از انواع گلدان پلاستیکی نیز به نوع چهارگوش، مستطیلی، گرد، مربعی، دیواری، نرده ای، بالکنی، آویزی و طبقاتی اشاره داشت که به عنوان گلدان پلاستیکی رنگی در آپارتمان و ویلا استفاده می شوند و گلدان سطلی و نشایی و جعبه ای نیز به عنوان گلدان پلاستیکی گلخانه ای و کشاورزی برای رشد و نگهداری نهال درخواست می شوند.

قیمت گلدان پلاستیکی

قیمت گلدان پلاستیکی

سایز گلدان پلاستیکی مورد نیاز مشتری

سایز گلدان پلاستیکی به عنوان فاکتوری مهم در خرید مشتری در نظر گرفته می شود و در گلدان های مستطیلی با ابعاد طول و عرض و ارتفاع و در گلدان های گرد با ابعاد قطر و ارتفاع و در گلدان های آویزی با طول آویز گلدان در مشخصات گلدان در نظر گرفته می شود.

قیمت گلدان پلاستیکی

زمانی که مشتری قصد خرید گلدان پلاستیکی دارد، اگر قرار باشد که برای نگهداری نهال و یا گل و گیاه خانگی از آن استفاده کند، معمولا به دنبال گلدان پلاستیکی کوچک می باشد، اما اگر قصد نگهداری درختچه و یا بونسای در خانه داشته باشد، از گلدان پلاستیکی بزرگ استفاده می کند که عمق گلدان از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت گلدان پلاستیکی نیز در ابعاد بزرگتر بیشتر می باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی

گلدان های کشاورزی نشایی دارای سایزهای زیر می باشند:

  1. گلدان ۶ نشایی
  2. گلدان ۸ نشایی
  3. گلدان ۱۰ نشایی
  4. گلدان ۱۲ نشایی
  5. گلدان ۱۴ نشایی
  6. گلدان ۱۶ نشایی

قیمت گلدان پلاستیکی

گلدان کشاورزی سطلی نیز دارای سایزهای زیر می باشد:

  1. گلدان سطل ۳
  2. گلدان سطل ۳٫۵
  3. گلدان سطل ۴
  4. گلدان سطل ۷
  5. گلدان سطل ۱۰
  6. گلدان سطل ۱۲
  7. گلدان سطل ۱۴ (سطل نیم زباله)
  8. گلدان سطل ۱۶ (سطل زباله)

قیمت گلدان پلاستیکی

در گلدان های جعبه ای نیز تقسیم بندی به این صورت است:

  • گلدان پلاستیکی جعبه ۴۰
  • گلدان پلاستیکی جعبه ۴۵
  • گلدان پلاستیکی جعبه ۵۰
  • گلدان پلاستیکی جعبه ۶۰
  • گلدان پلاستیکی جعبه ۷۰

در این گلدان ها نیز سایزبندی براساس اضلاع مربع گلدان می باشد. به عنوان مثال گلدان پلاستیکی جعبه ۵۰ دارای دهانه ۵۰ در ۵۰ سانتی متر می باشد و به شکل جعبه هستند.

قیمت گلدان پلاستیکی

قیمت گلدان پلاستیکی سایز ۱۵

معمولا گلدان پلاستیکی سایز ۱۵ برای نگهداری و کاشت نهال و یا گلهای خانگی کوچک در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این گلدان اگر مشکی باشد از مواد درجه دو ساخته شده و اگر رنگی فانتزی باشد از مواد درجه یک ساخته شده است و دارای قیمت بالاتری است.

مشتری گلدان پلاستیکی رنگی سایز ۱۵ معمولا مصرف کننده خانگی هست و خرید کمی دارد. اما مشتری گلدان مشکی سایز ۱۵ بیشتر گلخانه دار و کشاورز و یا کسانی هستند که قصد کسب و کار مربوط به گل و گیاه دارند و خرید عمده دارند و از این رو به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان سایز ۱۵ می باشند.

قیمت گلدان پلاستیکی از ابتدای کار که توسط شرکت های تولید گلدان پلاستیکی ساخته می شوند، باید تعیین شود. سپس توسط بازاریان و تاجران این بخش در مرکز فروش گلدان پلاستیکی به صورت عمده قرار می گیرد.

با توجه به نیاز و تقاضای مشتری و ارائه تخفیف های لازم در خرید کلی، برای پردازش برده می شود. آنگاه با ارائه نمونه به مشتری و تنظیم پیش فاکتور، خرید لازم توسط مشتری صورت می گیرد.

 

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldu899/domains/goldunlaki.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.