گلدان پلاستیکی طبقاتی دیواری سایز بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکی و مزایای آنگلدان پلاستیکی طبقاتی مورد نظر مشتریکاربرد گلدان پلاستیکی با آویز دیواریخرید انواع سایزهای گلدان پلاستیکی
گلدان پلاستیکی طبقاتی

در تولید و فروش گلدان پلاستیکی و گلدان پلاستیکی مربع طبقاتی مطابق با نیاز و سلیقه مشتری کاملا جدی هستیم. می توانید انواع گلدان پلاستیکی طبقاتی با کاربری دیواری در انواع سایز و طرح های بزرگ و کوچک را از ما بخواهید.

گلدان پلاستیکی و مزایای آن

نسبت به سفالی و سرامیکی قطعا دارای مزایای منحصر به فردی می باشد که بیشتر فروش می رود. اما چرا گلدانهای سفالی و سیمانی دیگر به اندازه قدیم در بازار گل و گیاه مشتری ندارد؟

مشتریان گلدان، دیگر از شکسته شدن سریع و وزن زیاد گلدان ها به ستوه آمده اند. همچنین از طرح های ساده و بی روح خوششان نمی آید و به دنبال طرح های شاد و فانتزی می باشند. رنگ گلدان دارای روانشناسی خاصی در ایجاد سرزندگی و شادابی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

گلدان پلاستیکی طبقاتی

از این رو باید گلدان هایی را طراحی و تولید نمود که کاملا به دل مشتری بنشیند و امروزی باشد. از رنگ های شاد و جذاب در ساخت آن استفاده شود و زود نشکنند و راحت جابجا شوند. گلدان های پلاستیکی بهترین گزینه می باشند که شامل همه موارد ذکر شده هستند.

گلدان پلاستیکی طبقاتی

این گلدان های در انواع رنگ های آجری، قرمز، صورتی، زرد، سبز، بنفش، آبی، سفید و نوک مدادی طراحی و تولید می شوند و با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برای ایجاد طبیعتی کوچک در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان پلاستیکی طبقاتی مورد نظر مشتری

خریداران عمده معمولا گلدان پلاستیکی طبقاتی و گلدان پلاستیکی مستطیل را در حجم کمتر خریداری می کنند. در واقع گلدان های طبقاتی پلاستیکی دارای سایز بزرگتری نسبت به بقیه بوده و جای بیشتری می گیرند. از این رو معمولا خرید این نوع گلدان ها در تعداد کم با تعداد طبقات ۳ تایی، ۵ تایی، ۷ تایی و در برخی مواقع ۱۰ تایی می باشد. البته نوع چینش و تعداد طبقات کاملا سلیقه ای می باشد.

گلدان پلاستیکی طبقاتی

این گلدان ها در نوع شیک و امروزی آن به عنوان عناصری لوکس در لابی ها و هتل ها به کار می روند. آنچه مد نظر مشتری می باشد معمولا باید دارای رنگ های شیک باشد. البته مشتری می تواند با کارشناس فروش ارتباط برقرار کند و با توجه به فضایی که در اختیار دارد، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. یکی از ذهنیات اصلی مشتری نیز پیداکردن گلدان پلاستیکی ارزان و همچنین متناسب با دکوراسیون خانه می باشد.

کاربرد گلدان پلاستیکی با آویز دیواری

گلدان های پلاستیکی با استفاده از آویزهای مخصوص در هر جایی از محیط قابلیت نصب دارند. به عبارتی تنها با یک آویز، به راحتی می توان گلدان طبقاتی را به گلدان پلاستیکی دیواری یا گلدان پلاستیکی آویزی بزرگ تبدیل کرد.

این گلدان ها با قرار گرفتن گل های رنگارنگ و زیبا در خود می توانند فضای دل انگیز و طبیعی ایجاد کنند. فضایی سرشار از روح بخشی را در محیط خانه و کار به وجود می آورند و صیقل دهنده روح و جان آدم می باشند.

گلدان پلاستیکی طبقاتی

بسیاری از مردم از دست زندگی آپارتمانی و سراسر استرس، خسته و کلافه شده اند. این افراد می توانند طبیعت را تا جای ممکن برای روح بخشی به خانه خود بیاورند.با آویزان کردن گلدان های پلاستیکی حاوی گل های رنگارنگ و شاد می توان حس طبیعت گردی را هنگام راه رفتن در خانه به وجود آورد.

گلدان پلاستیکی طبقاتی

خرید انواع سایزهای گلدان پلاستیکی

گلدان های مورد نظر مشتری در سایزهای بزرگ و کوچک در فروشگاه اصلی موجود می باشند.

گلدان پلاستیکی طبقاتی دارای سایز دهانه ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر می باشد و ارتفاع هر طبقه بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر هست. این گلدان ها در کارخانه طرف قرارداد شرکت بازرگانی تولید شده و به فروش عمده می رسند. به منظور خرید گلدان پلاستیکی مورد نظر خود، کافیست جزئیات را از کارشناس فروش بپرسید.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldu899/domains/goldunlaki.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.