گلدان پلاستیکی رنگی کوچک با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

گیاهان خانگی در گلدان پلاستیکیگلدان پلاستیکی، گزینه پر مخاطبگلدان پلاستیکی رنگی در انواع سایزهاارائه گلدان پلاستیکی ارزان قیمت
گلدان پلاستیکی رنگی

مشتری باید در مورد تمام جزئیات گلدان پلاستیکی رنگی و گلدان پلاستیکی شیک و فروشندگان آن در سراسر کشور اطلاعات دقیق و کافی کسب کند تا بتواند هر سایزی که می خواهد، اعم از بزرگ یا کوچک را با قیمت ارزان به صورت عمده تهیه نماید. کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات کافی به شما خریداران محترم می باشند.

گیاهان خانگی در گلدان پلاستیکی

بسیاری از مردم بر این باورند که ایجاد طبیعتی نمادین در خانه، بهترین نوع دکوراسیون می باشد. طبیعتی که جلوه گاه عنصر آفرینش بوده و هر لحظه با دیدن آن احساس نشاط و سرزندگی بوجود آید.

در دکوراسیون های جدید، طراحان سعی دارند از گیاهان و گل های زیبا نهایت استفاده را ببرند. از این رو گلدان های سبک وزن با رنگ های جدید و شاد، یکی از اصلی ترین عناصر چیدمان هستند. گلدان های پلاستیکی از وزنی سبک و رنگ هایی بسیار فرح بخش برخوردار می باشند که خیلی زود به دل می نشینند.

گلدان پلاستیکی رنگی

این گلدان پلاستیکی عمده دارای طرح ها و مدلهای زیادی می باشند که همین امر باعث می شود پاسخگوی بسیاری از سلایق بازار گل و گیاه باشند و مطابق با هر گیاه خانگی بتوانند فضایی شیک و مناسب را برای نگهداری گیاه در دکوراسیون خانه بوجود بیاورند.

گلدان پلاستیکی، گزینه پر مخاطب

اگر امروز گلدان پلاستیکی گزینه اصلی شده است، به دلیل استقبال زیاد مشتری می باشد.
گلدان پلاستیکی دارای مزایای زیادی از جمله موارد زیر می باشد:

  • وزن بسیار کم نسبت به سفالی و سرامیکی
  • رنگ های بسیار جدید و شاد در بدنه
  • طرح های شیک و امروزی در ساخت گلدان
  • سوراخ های زهکشی مناسب برای آبیاری بهتر و محیط کشت مناسب تر
  • قیمت به مراتب ارزان تر 

همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا گلدان پلاستیکی را انتخاب اصلی خریدار کنند.

گلدان پلاستیکی رنگی

این گلدان ها با استفاده از مواد اولیه پلیمری در دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شوند. همچنین با استفاده از قالب های متفاوت می توان گلدان هایی با سایزهای متفاوت و رنگ های شاد را طراحی کرد.

گلدان پلاستیکی رنگی در انواع سایزها

گلدان پلاستیکی رنگی بیشتر در سایزهای کوچک به فروش عمده می رسد. البته سایزهای بزرگتر نیز دارای فروش مربوط به خود می باشند و متقاضی خاص خود را دارند.

گلدان پلاستیکی رنگی

سایز یک گلدان معمولا بر اساس قطر دهنه بوده و با ارتفاع و اندازه ته گلدان تناسب دارد. ارتفاع گلدان معمولا ۴/۵ قطر دهنه و اندازه قطر ته گلدان برابر با ۳/۴ قطر دهنه گلدان می باشد.

در گلدان های مستطیلی سطح گلدان براساس اندازه طول و عرض در نظر گرفته می شود. بر طبق اطلاعات دقیق اندازه گلدان و میزان نیاز مشتری، سفارش پردازش شده و ارسال می شود. بسته های سفارش برای گلدان های کوچکتر ۱۲ تایی و سایزهای بزرگتر ۶ تایی می باشد.

گلدان پلاستیکی رنگی

ارائه گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

انواع گلدان پلاستیکی ارزان را باید از کسانی که مستقیما با کارخانه کار می کنند خریداری نمود.

از معروف ترین کارخانه های گلدان پلاستیکی در کشور می توان به کارخانه گلپونه، گل سرخ، عرشیا، طلوع، شهرآذین، گل تاپ و گل آذین اشاره داشت.

شرکت های بازرگانی و تجاری که نماینده یک کارخانه اصلی در کشور می باشند، بهترین گزینه برای خرید عمده و به اصطلاح خرید به قیمت درب کارخانه می باشند. مسئولین فروش ما آماده ارائه هر گونه خدمت در مورد  فروش گلدان پلاستیکی به شما خریداران محترم می باشند.

محسن خانی

من در حوزه گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین نوع گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/goldunla/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید